close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יועץ משכנתאות

מערכת שורשו כסליו, תשפא22/11/2020

חשוב להגיע מצויידים לקבלת ההלוואה עם יועץ משכנתאות מקצועי שעבר מסלול הכשרה מלא

תגיות:
הלוואת המשכנתא היא אחת ההלוואות הגדולות והמשמעותיות ביותר בחייהם של רבים. בשל גודל ההלוואה כל שינוי הכי קטן בתנאיה עלול לבוא לידי ביטוי בעשרות אלפי שקלים ולכן חשוב להגיע מצויידים לקבלת ההלוואה עם יועץ משכנתאות מקצועי שעבר מסלול הכשרה מלא. אנשים רבים כיום כבר הבינו כי עליהם להגיע מצויידים באיש מקצוע בתחום, לקבלת הלוואת משכנתא מיטבית ולכן מקצוע זה הפך מבוקש במיוחד בשנים האחרונות. אך חשוב להדגיש ולומר כי גם הבנקים מעמידים לרשות הציבור יועצי משכנתאות מקצועיים ללא תשלום, אז מדוע בעצם מומלץ לשלם אלפי שקלים תמורת שירות זה? התשובה ברורה, יועצי המשכנתאות
מטעם הבנק לוקים בניגוד אינטרסים של ממש. בפשטות, ככל שהלקוח מקבל תנאים טובים יותר הוא משלם פחות מה שגורם לבנק, הגוף בו עובדים יועצי המשכנתאות הבנקאיים, להרוויח פחות.

החלק החשוב ביותר בקבלת הלוואת המשכנתא - בניית תמהיל נכון ומותאם ליכולות ההחזר של בני הזוג
על כן במידה וגם אתם מעוניינים לקבל הלוואת משכנתא בקרוב, חשוב לדעת כי את הלוואת המשכנתא לוקחים בסיועו של יועץ משכנתאות פרטי בלבד. חשוב להדגיש ולומר כי מעבר לעובדה שיועץ משכנתאות פרטי מכיר את כל המסלולים השונים של הלוואת המשכנתא, הוא אף מסייע לבני הזוג לכלכל את מעשיהם מבחינה כלכלית למשך שנים רבות קדימה במטרה לוודא כי הם יצליחו לעמוד בכל שנות ההחזרים ללא מצבים של דוחק כלכלי. בניגוד למקובל לחשוב, שלב ריביות המשכנתא הוא לא השלב החשוב ביותר. שלב בניית תמהיל המשכנתא חשוב הרבה יותר ומשפיע באופן ישיר על ההחזר החודשי שלכם. יועץ משכנתאות פרטי פוגש את בני הזוג במטרה להכיר לעומק את יכולותיהם הכלכליות, שאיפותיהם לעתיד הקרוב ושינויים צפויים אשר עתידים להשפיע באופן ישיר על מצבם הכלכלי.

היכרות כלכלית עם יועץ המשכנתאות הפרטי שלכם
בין כלל בדיקותיו ושאלותיו של היועץ, הוא שואל אודות סיום תקופת לימודים בקרוב מה שכמובן עתיד להעלות את המשכורות, קידום עתידי צפוי במקום העבודה, שחרור של מענק מסויים, רצון להתחדש ברכב גדול יותר בקרוב, רצון להרחיב את המשפחה ועוד. כלל הנתונים הללו משפיעים באופן ישיר על יכולות ההחזר החודשיות של הזוג וחשוב לקחת אותם בחשבון. יועץ משכנתאות פרטי ידע לקחת את כל הנתונים הרלוונטיים בחשבון על מנת לייצר תמהיל משכנתא מקצועי ומדוייק בו יצליחו לעמוד בני הזוג ללא לחצים כלכליים מיותרים.

גם אם כבר לקחתם הלוואת משכנתא בעבר, בעזרת הליך מחזור משכנתא תוכלו לחסוך עשרות אלפי שקלים
גם אם כבר לקחתם בעבר הלוואת משכנתא וכיום אתם בעיצומם של שנות ההחזרים, חשוב לדעת כי בעזרת סיועו של יועץ משכנתאות ניתן בקלות רבה למחזר את המשכנתא וליהנות מחיסכון של עשרות אלפי שקלים. הליך מחזור משכנתא כולל קבלת הלוואת משכנתא נוספת בתנאים חדשים לכיסוי המשכנתא הישנה, מה שמשאיר אתכם עם המשכנתא החדשה בלבד. משכנתא זו שנלקחה בסיועו של יועץ משכנתאות כמובן תהיה בתנאים טובים יותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה